People & Talent Coördinator

  • People & Culture
  • Amsterdam, Netherlands

People & Talent Coördinator

Job description

Heb jij je wel eens afgevraagd hoe wij de People en Talent Operatie runnen bij een ticketing platform voor de meest waanzinnigste evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment? Lees dan snel verder, want wij zoeken een People & Talent Coördinator!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


In 2022 hebben wij als People & Culture team een aantal uitdagende people & recruitment projecten op de agenda staan waaronder Career Development, Talent Sourcing en de Employee Experience. Als People & Talent Coördinator zul je daarom samenwerken met verschillende afdelingen, je staat binnen deze rol dan ook midden in de organisatie. Je zult volledig verantwoordelijk zijn voor de gehele recruitment cycle en daarnaast dagelijks aan de slag gaan met alle binnenkomende eerste-lijn people vraagstukken, uiteenlopend van operationele tot tactische beleidsvragen. 


Jouw verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele recruitment cycle in de BNL; het opzetten van creatieve vacatureteksten, sourcen van talenten en de eerste telefonische kennismaking.

  • Jij bent onze go-to persoon voor de dagelijkse BNL people operatie (opstellen arbeidsovereenkomsten, verzuimregistratie, werknemer wijzigingen en tijdige signalering van contracten/WAB e.d.).

  • Je zult meewerken aan de invulling en verdere ontwikkeling van de See journey (employee journey) van onboarding, development tot aan offboarding.

  • Je gaat aan de slag met verschillende people projecten rondom de Employee Experience.

  • Je bezoekt en werkt af en toe onze kantoren in Groningen en Antwerpen, om ook daar collega's te zien en spreken.

Requirements

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;

  • Je beschikt over minimaal 1 tot 2 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;

  • Je bent woonachtig in of rondom de Randstad;

  • Je beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is, al zeg je het zelf, excellent;

  • Je beschikt over actuele kennis op het gebied van HR wet- en regelgeving en bent graag up-to-date over de laatste people trends & ontwikkelingen;

  • Je bent proactief, denkt graag in oplossingen en weet waar de prioriteiten liggen;

  • Je weet je weg wel te vinden met applicaties zoals G Suite, BambooHR, Zoho en Recruitee;

  • Je bent graag people focussed maar weet daarnaast ook rekening te houden met de business needs.


Dit bieden wij jou

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en);

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • De hardware naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen, doorgroeimogelijkheden en training/coaching sessies.

  • Thuiswerken en vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam en/of Groningen;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken buiten werktijd, uiteraard wanneer alles weer is toegestaan.


See you soon!