Operational Support Executive

  • Event Services
  • Antwerpen, Belgium

Operational Support Executive

Job description

We See you! Ga jij de uitdaging aan om evenementorganisatoren te ontzorgen en adviseren over hun digitale strategie in de wereld van ticketing? Ben jij in het dagelijks leven goed in het behalen van successen en zie jij jezelf al sparren met verschillende afdelingen waaronder Business Development, Product en Event Services? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen aan onze missie. Met onze klanten bouwen wij aan de ultieme fan experience voor fans van muziek, sport, theater, cultuur en amusement.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot eventlocaties, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de grootste merken en evenementen als het Dour, Paradise City, Rampage, Reverze, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Museumnacht Brussel.


Als Operational Support Executive kom je te werken in een dynamisch team van 6 collega’s en ga je aan de slag met zowel Event Services als Customer Service werkzaamheden. Je zult onze Event Services coördinatoren ondersteunen bij de voorbereiding van komende events en daarnaast ook inkomende vragen vanuit fans oppakken. Je bent dan ook een spin in het web en zult met meerdere afdelingen samenwerken zoals Customer Service, Event Services en Client Success Management.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Het voorbereiden van on site services voor verschillende evenementen in België;

  • Het verwerken van de administratie en registratie van onze on site services;

  • Het analyseren en afhandelen van binnenkomende vragen vanuit de fans;

  • Het optimaliseren van de fan journey.

Requirements

  • Je beschikt over Bachelor werk- en denkniveau;

  • Je bent woonachtig in de omgeving van Antwerpen;

  • Je beschikt over een rijbewijs B;

  • Je beschikt over stage ervaring in een soortgelijke rol;

  • Je beheersing van de Nederlandse en Franse taal (Engelse taal is mooi meegenomen) in woord en geschrift is uitstekend;

  • Je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en verliest niet snel je focus;

  • Je denkt in oplossingen en kunt goed prioriteiten stellen;

  • Je bent een teamplayer, ambitieus ingesteld en positiviteit is je middle-name;

  • Je weet je weg goed te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel en verschillende online tools.


Dit bieden wij jou

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en); aangevuld met extralegale voordelen;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • Een laptop en GSM naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • All the essentials: verplaatsingsvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, 20 vakantiedagen en 12 ADV dagen, doorgroeimogelijkheden en training/coaching sessies;

  • Thuiswerken en tevens vanuit ons kantoor in hartje Antwerpen;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken.


See you soon!