Fan Service Agent NL (24-40u)

  • Customer Service
  • Amsterdam, Netherlands

Fan Service Agent NL (24-40u)

Job description

We See you! Ben jij op zoek naar een flexibele (bij)baan waarin je naast je studie of op fulltime basis aan de slag gaat voor de meest toffe evenementen op het gebied van muziek, sport, theater, cultuur of entertainment? Stop dan met zoeken, want wij zijn op zoek naar parttime en fulltime Fan Service Agents!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


Met een fantastische zomer in zicht en positieve berichten over evenementen zien wij het aantal enthousiaste berichten van onze fans weer gestaag stijgen. Ter uitbreiding van het Fan Service team zijn wij daarom op zoek naar gemotiveerde Nederlandstalige agents die net dat extra stapje zetten in het leveren van een excellente fan experience. Dit doe je samen met een gedreven en internationaal team vanuit een van onze gezellige kantoren in Amsterdam of Groningen.


Aan de slag als Fan Service Agent

  • Je bent verantwoordelijk voor het leveren van de beste en waanzinnigste fan-brand experience, met andere woorden geen vraag is te gek voor jou!

  • Je staat fans te woord via chat, e-mail, social media en alle overige communicatiekanalen.

  • Je gaat aan de slag met ons Paylogic ticketing platform en draagt zorg voor het oplossen van betalings- en of ticket problemen.

  • Je rapporteert eventuele hick-ups of verbeteringen aan onze coördinatoren.


Wat ga je leren?
  • Communiceren met fans van verschillende evenementen, van hardstyle tot aan klassiek.

Requirements

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent!

  • Je woont in de omgeving van Amsterdam.

  • Je bent flexibel in te plannen en minimaal 24 uur per week beschikbaar om te werken tussen 09:00 - 19:00 en op zaterdag van 10:00 - 19:00.

  • Je bent een echte multi-task held en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

  • It’s all in the details, je zet graag de puntjes op de i en kunt daarnaast ook makkelijk taken prioriteren.

  • Uiteraard niet te vergeten is dat je in je vrije tijd wel eens een festival, concert of evenement bezoekt.


Dit bieden wij jou

  • Onregelmatigheidstoeslag voor het werken in de avonden en weekenden;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken buiten werktijd;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam en/of Groningen;

  • Wij groeien, jij groeit mee! Wij geloven in jouw potentie om door te kunnen groeien binnen de organisatie;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.


See you soon!