Event Services Coördinator

  • Event Services
  • Amsterdam, Netherlands

Event Services Coördinator

Job description

We See you! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je de coördinatie van verschillende evenementen binnen de afdeling Event Services regelt? Weet jij als geen ander hoe je ervoor zorgt dat alles van A tot Z is geregeld? Dan is onze afdeling Event Services op zoek naar jou!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven namelijk in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten, of dat nu fans zijn van sport, muziek, theater, cultuur of amusement!


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


Wat ga je doen?

Als Event Services Coördinator kom je te werken binnen een dynamisch team op ons kantoor te Amsterdam. Je zult je bezighouden met de afstemming van de plannen rondom de toegangscontrole bij verschillende evenementen. Als spin in het web ben je daarnaast veelvuldig in contact met en tussen de verschillende afdelingen (CSM, Finance, Facilities), klanten, Event Managers en leveranciers. Daarnaast ga je aan de slag met:

  • Het voorbereiden van de scanoplossingen voor nationale en internationale evenementen;

  • Plannen van de bezetting, zowel personeel als hardware;

  • Opstellen van draaiboeken en uitwerken van de verschillende planningen;

  • Adviseren omtrent scan oplossingen op evenementen;

  • Werven, trainen en opleiden van Event Managers en stagiaires;

Requirements

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding;

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;

  • Je bent woonachtig in of rondom Amsterdam;

  • Je beschikt over 1 tot 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke rol;

  • Je bent flexibel inzetbaar; incidenteel avond en het weekend;

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent;

  • Je bent eagergeorganiseerd en een regelaar in hart en nieren;

  • Je bent besluitvaardig, stressbestendig en een echte teamplayer;

  • Je bent ambitieus, barst van de energie en beschikt over een flinke dosis passie voor onze industrie.


Wat wij bieden!

  • Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring(en);

  • Een jong, dedicated en ambitieus team binnen een internationale organisatie;

  • De keuze om te werken met je zelfgekozen hardware (laptop en telefoon);

  • Deelname aan onze pensioenregeling met een bijdrage vanuit See Tickets;

  • Vanuit huis te werken, ook na COVID-19 of gebruik te maken van ons kantoor in hartje Amsterdam;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken buiten werktijd, uiteraard wanneer alles weer is toegestaan;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.


Meer weten?

Meteen solliciteren toch een stap te snel? Neem gerust contact met ons op!