Event Services Coördinator

  • Event Services
  • Amsterdam, Netherlands

Event Services Coördinator

Job description

We See you! Ben jij benieuwd naar hoe wij onze Event Services regelen voor de meest uitzinnige evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een Event Services Coördinator voor ons kantoor in Amsterdam.


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, André Rieu, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Best Kept Secret en de Dutch Design Week.


Als Event Services Coördinator kom je te werken binnen een dynamisch team op ons kantoor te Amsterdam. Je zult je bezighouden met de afstemming en voorbereiding van toegangscontrole en scanning bij verschillende evenementen. Samen met jouw klanten werk je aan de optimale opzet van een evenement om zo de fans een onvergetelijke dag te bezorgen. Als spin in het web ben je daarnaast continu aan het schakelen met verschillende stakeholders en ben je gek op regelen. 


Jouw verantwoordelijkheden

  • Het voorbereiden van de toegangscontrole en scan-oplossingen voor nationale en internationale evenementen;

  • Plannen van de bezetting, zowel personeel als hardware;

  • Opstellen van draaiboeken en uitwerken van de verschillende planningen;

  • Adviseren omtrent scan oplossingen op evenementen;

  • Werven, trainen en opleiden van Event Managers en stagiaires.


Wij bieden jou

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en);

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken binnen en buiten werktijd;

  • Een dagelijkse gezonde lunch, gedurende de dag verschillende snacks en fruit;

  • Mogelijkheid gebruik te maken van onze wellbeing partner; Open-Up;

  • De hardware naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen en training/coaching sessies;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam;

  • Wij groeien, jij groeit mee! Wij geloven in jouw potentie om door te kunnen groeien binnen de organisatie;

  • Maandelijkse interne events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.

Requirements

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding;

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B;

  • Je bent woonachtig in of rondom Amsterdam;

  • Je beschikt over 1 tot 2 jaar werkervaring binnen een soortgelijke rol;

  • Je bent flexibel inzetbaar; incidenteel avond en het weekend;

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent;

  • Je bent eager, georganiseerd en een regelaar in hart en nieren;

  • Je bent besluitvaardig, stressbestendig en een echte teamplayer;

  • Je bent ambitieus, barst van de energie en beschikt over een flinke dosis passie voor onze industrie.


See you soon!