Customer Service Team Lead

  • Customer Service
  • Groningen, Netherlands

Customer Service Team Lead

Job description

We See you! Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging waarbij je de afdeling Fan Services mag aansturen? Wil jij graag werken met de grootste en meest bijzondere evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een Fan Services Team Lead!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie; Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten. Van Amsterdam Dance Event, Tomorrowland en Defqon 1 tot Paradiso, André Rieu en Dutch Design Week.


Als Fan Services Team Lead krijg je de kans om sturing te geven aan een dynamisch team van zo’n 30 (inter)nationale collega’s. Als afdeling zorgen wij ervoor dat de fans van onze klanten de best mogelijke service ontvangen. Je zorgt voor een optimale planning op basis van prioriteiten en neemt het team op sleeptouw. Je staat midden in het team en hebt een scherp oog voor bottlenecks en mogelijke (lange termijn) verbeteringen. Daarnaast coach jij onze coördinatoren op het gebied van excellente dienstverlening en ondersteun je de agents bij hun professionele ontwikkeling. 

Verantwoordelijkheden

  • Je bent altijd op zoek naar mogelijkheden om de dagelijkse operatie te optimaliseren;

  • Je bepaalt de prioriteiten en coördineert de workload en planning binnen de afdeling op basis van capaciteit en SLA’s;

  • Je zorgt ervoor dat de verschillende procedures per klant up-to-date zijn en maakt het begrijpbaar voor de coördinatoren en agents;

  • Je draagt proactief verbeteringen op het gebied van processen en de fan journey aan;

  • Je bent de verbindende factor tussen fan services en de client success afdeling en schuift aan bij operationeel overleg met verschillende afdelingen en klanten.


Afdeling Fan Services

Als Fan Services afdeling ben je op veel vlakken de ogen en oren van het evenement. Feedback van de fans is erg waardevol en met het juiste oog kan je in een vroeg stadium het verschil maken tussen een succesvolle operatie en een mogelijke bottleneck op locatie. Vanuit onze kennis en expertise adviseren wij klanten en afdelingen in het inrichten van de optimale fan flow en dragen we bij aan de best mogelijke event beleving.

Requirements

  • Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau;

  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week;

  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een coördinerende of aansturende rol;

  • Je bent woonachtig in of rondom Groningen;

  • Je beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal in woord en geschrift is uitstekend;

  • Je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en verliest niet snel je focus;

  • Je denkt in oplossingen en kunt goed analyseren en prioriteiten stellen;

  • Je bent een teamplayer, motivator en verbinder en positiviteit is je middle-name;

  • Je hebt een passie voor evenementen;

  • Je weet je weg goed te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel, CRM- en online tools.


Dit bieden wij jou

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en);

  • Een laptop naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen, doorgroeimogelijkheden en training/coaching sessies.

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Groningen;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest;

  • De mogelijkheid om heel evenementen te bezoeken buiten werktijd.


See you soon!