Customer Service Agent (Nederlands)

  • Customer Service
  • Groningen, Netherlands

Customer Service Agent (Nederlands)

Job description

We See you! Klantenservice, customer service of toch fan experience? It’s all the same zolang het maar draait om het leveren van een excellente fan experience! Weet jij je hoofd koel te houden tijdens drukke periodes (peak sales) of ren jij net iets harder om alles voor elkaar te krijgen voor een fan? Dan zijn wij op zoek naar jou!


See Tickets

Wij zijn See Tickets, de Europese leider in ticketing. Inmiddels beschikken wij over een flinke dosis ervaring en bouwen wij met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven namelijk in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten, of dat nu fans zijn van amusement, sport, muziek, theater of cultuur!


Met ons scalable en innovatieve ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Inmiddels verzorgen wij de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen, waaronder Amsterdam Dance Event, Glastonbury Festival, Tomorrowland, Strong Viking en Dutch Design Week.


Wat ga je doen?

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Ons Customer Service team in Groningen is namelijk op zoek naar de nieuwe go-to Customer Service Agent. Je komt te werken in een internationaal team van agents, die graag net dat extra stapje zetten in het leveren van een excellente fanervaring. Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:

  • Het leveren van de beste en waanzinnigste fan-brand experience, met andere woorden geen vraag is te gek voor jou!

  • Het te woord staan van fans over de telefoon, e-mail, social media en meerdere communicatiekanalen.

  • Het oplossen van betalingsproblemen, de verwerking en het informeren van de fan hiervan.

Requirements

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent!

  • Je woont in de omgeving van Groningen.

  • Je bent flexibel en beschikbaar om te werken tussen 09:00 - 17:00 en op zaterdag van 10:00 - 17:00. (Werktijden kunnen tijdens bepaalde evenementen en peak sales afwijken, voornamelijk in de avonden of op zondagen)

  • Je bent een echte multi-task held en beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

  • It’s all in the details, een echte pietjes-precies en kunt daarnaast ook makkelijk taken prioriteren.

  • Uiteraard niet te vergeten is dat je in je vrije tijd wel eens een festival, concert of evenement bezoekt.


Wat wij bieden!

  • Een jong, dynamisch en ambitieus team binnen een internationale organisatie.

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken buiten werktijd, uiteraard wanneer alles weer is toegestaan.

  • Wij groeien, jij groeit mee! Wij geloven in jouw potentie om door te kunnen groeien binnen de organisatie.

  • Een centraal gelegen kantoor in het hartje van Groningen.

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.


Meer over ons!

See Tickets is een volledige dochteronderneming van Vivendi SA, een in Parijs gevestigde internationale Media en Contentbedrijf, met wereldwijd meer dan 42.000 medewerkers en een omzet van meer dan $ 15 miljard in 2019.


See you soon!