Client Success Support

  • Client Success
  • Amsterdam, Netherlands

Client Success Support

Job description

We See you! Word jij net als wij ook enthousiast van cultuur, evenementen, festivals en musea en zoek jij een baan waar je veel zal sparren met grote namen uit de evenementenindustrie? Wil jij diegene zijn die een grote bijdrage levert aan het succes van deze merken en de kaartverkoop van A tot Z uit handen nemen? Lees dan vooral verder en wie weet ben jij onze volgende Client Success Support collega.


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Tomorrowland, De Amsterdamse Zomer en interactieve experiences zoals Our House en FloriWorld.


Wat ga je doen?

Als Client Success Support medewerker speel je een cruciale rol in de relaties met onze klanten. Zo werk je samen met een jong, gepassioneerd team van 14 collega’s. Jij tovert jezelf helemaal om tot een echte platform specialist en duikt volledig in onze ticketing systemen zodat al onze klanten bij jou terecht kunnen voor vragen en hulp. Als Client Success Support ben je verantwoordelijk voor het klantcontact via e-mail en telefoon en ondersteun je het team met dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:


  • De klanten begeleiden bij het gebruik van onze systemen en het beantwoorden van vragen;

  • Schakelen met (internationale) collega’s voor het aanpassen van complexe systeeminstellingen;

  • Het zelfstandig opzetten van de kaartverkoop voor onze klanten door het inzetten van de juiste ticketing tools en adviezen;

  • Het ondersteunen van het Client Success team met diverse werkzaamheden;

  • Het up to date houden van het Helpcenter.


Dit leren wij jou

Het gaat uiteraard om een junior rol en daarom ondersteunen wij je graag bij jouw ontwikkeling. Wij zullen er samen voor zorgen dat je tijdens je tijd bij ons leert hoe je:

  • Communiceert met meerdere (internationale) afdelingen en klanten;

  • De juiste verkoop- en presentatie skills toepast voor maximaal resultaat;

  • Analyses opstelt en je eigen commercieel inzicht ontwikkeld;

  • Hoe je successen viert!


Dit bieden wij jou

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken binnen en buiten werktijd;

  • Een dagelijkse gezonde lunch, gedurende de dag verschillende snacks en fruit;

  • Mogelijkheid gebruik te maken van onze wellbeing partner; Open-Up;

  • De hardware naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen en training/coaching sessies;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam;

  • Wij groeien, jij groeit mee! Wij geloven in jouw potentie om door te kunnen groeien binnen de organisatie;

  • Maandelijkse interne events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.

Requirements

  • Je bent woonachtig in of rondom de Randstad;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;

  • Je beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is uitstekend;

  • Je staat graag in contact met klanten en vind het geen probleem om de telefoon op te pakken;

  • Je denkt in oplossingen en kunt goed prioriteiten stellen;

  • Je bent een teamplayer, ambitieus ingesteld en positiviteit is je middle-name;

  • Je weet je weg goed te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel, CRM- en online (marketing) tools.


See you soon!