Client Success Support

  • Client Success
  • Amsterdam, Netherlands

Client Success Support

Job description

We See you! Ga jij de uitdaging aan om de meest uitzinnige evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment te ontzorgen met de kaartverkoop van A tot Z en word jij de rots in de branding voor het Client Success team? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een Client Success Support medewerker!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie; Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


Verlies jij niet snel je focus, heb je oog voor detail en hou je van aanpakken? Als Client Success Support medewerker kom je te werken in een dynamisch team van 12 collega’s die vol passie werken aan het leveren van successen voor onze klanten. Je gaat aan de slag met ons ticketing systeem om uiteindelijk een echte ‘backoffice’ specialist te worden. Jouw dagelijkse werkzaamheden variëren van het instellen van ticket sales van A tot Z, en het beantwoorden van klantvragen tot het opstellen van rapportages en het ondersteunen onze Client Success managers.


Jouw verantwoordelijkheden

  • De klanten bijstaan bij het gebruik van ons systeem en het beantwoorden van vragen;

  • Het ondersteunen van het Client Success team met diverse operationele werkzaamheden;

  • Het opzetten en stimuleren van de kaartverkoop voor onze klanten door het inzetten van de juiste ticketing tools en adviezen;

  • Onze Support klanten voorzien van een structurele en proactieve service en het waarborgen van de relatie;

  • Het up to date houden van het Helpcenter.

Requirements

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bent net afgestudeerd;

  • Je bent woonachtig in of rondom de Randstad;

  • Je beschikt over stage ervaring in een soortgelijke rol;

  • Je beheersing van de Nederlandse taal (en Engelse taal is mooi meegenomen) in woord en geschrift is uitstekend;

  • Je werkt nauwkeurig, hebt oog voor detail en verliest niet snel je focus;

  • Je denkt in oplossingen en kunt goed prioriteiten stellen;

  • Je bent een teamplayer, ambitieus ingesteld en positiviteit is je middle-name;

  • Je weet je weg goed te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel, CRM- en online (marketing) tools.


Wat wij bieden!

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en);

  • Een laptop naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen, doorgroeimogelijkheden en training/coaching sessies.

  • Thuiswerken en vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam en/of Groningen;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest;

  • De mogelijkheid om heel veel evenementen te bezoeken buiten werktijd.


See you soon!