Client Success Stagiair(e)

  • Interns
  • Amsterdam, Netherlands

Client Success Stagiair(e)

Job description

We See you! Ben jij op zoek naar een toffe stageplek vanaf januari/februari 2023 en wil jij een kijkje nemen in de day to day ticketing operatie? En lijkt het jou leuk om mee te helpen aan de communicatie met de grootste klanten van de meest uitzinnige evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een Client Success Support stagiair(e)!

Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.

Hoe ziet een week als Client Success Support stagiair(e) eruit?
Je mag een uniek kijkje nemen achter de schermen bij de verkoop van ticketing. Je zal volledig meewerken met het team, hierbij is jouw verantwoordelijkheid vooral het beheer van de mailbox en telefoon. Zo geef je advies over het ticketing systeem, creëer je zelf ticketshops en help je bij andere klantvragen. Het is dus belangrijk dat je zowel communicatief als schriftelijk sterk bent. Daarnaast zal je helpen met interne projecten en deelnemen aan zakelijke meetings in de vrije sector. Uiteraard krijg je ook de mogelijkheid om aan eventuele schoolopdrachten te zitten.

Wat ga je doen?

  • Beheer krijgen over de mailbox en de telefoon;

  • De klanten bijstaan bij het gebruik van ons systeem, de backoffice;

  • Het opzetten van ticketshops;

  • Analyseren op basis van verkoopcijfers en statistieken;

  • Onderhouden van relaties met de klanten.

Requirements

  • Je bent momenteel bezig aan een HBO opleiding in de richting van Marketing, Leisure, Event management, Creative business of een commerciële opleiding;

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent;

  • Je bent vanaf januari/februari 2023 op zoek naar een meewerkstage voor 32 tot 40 uur per week;

  • Je bent woonachtig in of rondom de Randstad, of bereid verder te reizen;

  • Je bent stressbestendig en kan goed in teamverband werken;

  • Je bent ambitieus, barst van de energie en beschikt over een flinke dosis passie voor onze industrie;

  • Kennis van Excel & online platformen is een pré.



Dit bieden wij jou

  • Een stagevergoeding en dagelijks toegang tot een verse lunch en gezonde snacks;

  • Een kijkje achter de schermen in de festival- en evenementenwereld;

  • Je komt terecht in een enthousiast team met een informele werksfeer;

  • De mogelijkheid om buiten jouw stage de vetste events te bezoeken;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam;

  • Een wekelijks vrijmibo om de week goed af te sluiten;

  • Maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een company party.


See you soon!