Client Success Stagiair(e)

  • Interns
  • Amsterdam, Netherlands

Client Success Stagiair(e)

Job description

We See you! Ben jij op zoek naar een stageplek per februari 2022 en wil jij graag weten hoe de afdeling Client Succes de dagelijkse ticketing en -eventoperatie runt voor de meest uitzinnige evenementen op het gebied van sport, muziek, theater, cultuur of entertainment? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een Client Success stagiair(e)!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen voort aan onze missie. Wij geloven in het creëren van de ultieme fan experience voor onze klanten.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot aan poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de meest waanzinnige evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


Het Client Success team bestaat uit 12 collega’s die jou graag meenemen in de wereld van ticketing. Als Client Success stagiair(e) ga je aan de slag met met ons ticketing systeem om uiteindelijk een echte ‘backoffice’ specialist te worden. Jouw dagelijkse werkzaamheden variëren van het instellen van ticket sales van A tot Z, en het beantwoorden van klantvragen tot het opstellen van rapportages en het ondersteunen onze Client Success managers. Je zult dan ook volledig meewerken binnen het team om zoveel mogelijk te leren tijdens je stageperiode bij ons. Uiteraard krijg je ook de mogelijkheid om aan eventuele schoolopdrachten te zitten.


Wat ga je doen?

  • De klanten bijstaan bij het gebruik van ons systeem;

  • Het opzetten en stimuleren van de kaartverkoop door het inzetten van de juiste (marketing)middelen en adviezen;

  • Het onderhouden van relaties met onze (Support) klanten in Nederland;

  • Het up to date houden van ons Helpcenter;

  • Het communiceren met verschillende (inter)nationale afdelingen en klanten.

Requirements

  • Je kent de event- en festivalwereld op je duimpje en kunt je goed inleven in onze klanten;

  • Je bent momenteel bezig aan een HBO opleiding in de richting van Commerciële Economie, Bedrijfskunde, MER, Business Administration of gelijk aan eerder genoemde;

  • Je communicatie skills in het Nederlands en Engels zijn, al zeg je het zelf, excellent;

  • Je bent per januari/februari 2022 op zoek naar een meewerkstage voor 32 tot 40 uur per week;

  • Je bent woonachtig in of rondom de Randstad;

  • Je bent sociaal ingesteld en maakt graag nieuwe connecties;

  • Je bent ambitieus, barst van de energie en beschikt over een flinke dosis passie voor onze industrie.


Dit bieden wij jou

  • Een mooie stagevergoeding;

  • De mogelijkheid om de vetste evenementen te bezoeken buiten werktijd;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • Werken vanaf kantoor op loopafstand van Amsterdam Centraal (of remote wanneer nodig);

  • Gezellige vrijmibo’s, maandelijkse interne (remote) events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.


See you soon!