Client Success Executive

  • Client Success
  • Amsterdam, Netherlands

Client Success Executive

Job description

We See you! Ga jij de uitdaging aan om evenementorganisatoren te ontzorgen en adviseren over hun digitale strategie in de wereld van ticketing? Ben jij in het dagelijks leven goed in het behalen van successen en zie jij jezelf al sparren met verschillende afdelingen waaronder Business Development, Product en Event Services? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen aan onze missie. Met onze klanten bouwen wij aan de ultieme fan experience voor fans van muziek, sport, theater, cultuur en amusement.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot poppodia, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de grootste merken en evenementen als het Amsterdam Dance Event, Mysteryland, Defqon 1, Wildeburg, Paradiso, Tomorrowland, Strong Viking en de Dutch Design Week.


Dit je gaat doen

Als Client Success Executive kom je te werken in een dynamisch team op ons toffe kantoor vlakbij het Centraal Station van Amsterdam. Het team bestaat uit 12 collega’s die toegewijd samenwerken aan het leveren van successen voor onze klanten. Je coördineert en ondersteunt bij het volledige ticketing traject van A tot Z. Daarbij zul je dagelijks in contact staan met (key)accounts binnen de Benelux om de mogelijkheden in ons systeem zo efficiënt en effectief mogelijk in te richten en bouw je jouw eigen klantportfolio op. Je zult daarnaast:


  • Nauw samenwerken met de Client Success Manager om bestaande (key)accounts te voorzien van een structurele en proactieve service;

  • Het waarborgen van lange termijn samenwerkingen, relaties en de begeleiding en uitvoering van het contractmanagement;

  • De potentie zien van jouw clients en continue groei realiseren door het geven van advies op maat en het benutten van commerciële kansen;

  • Een maandelijkse up-to-date forecast opstellen.


Dit bieden wij jou

  • Een salaris die past bij jouw werkervaring(en);

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken binnen en buiten werktijd;

  • Een dagelijkse gezonde lunch, gedurende de dag verschillende snacks en fruit;

  • Mogelijkheid gebruik te maken van onze wellbeing partner; Open-Up;

  • De hardware naar keuze, waar jij het prettigst mee werkt;

  • All the essentials: reiskostenvergoeding vanaf 10 km, pensioenregeling met een bijdrage vanuit ons, 24 vakantiedagen en training/coaching sessies;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Amsterdam;

  • Wij groeien, jij groeit mee! Wij geloven in jouw potentie om door te kunnen groeien binnen de organisatie;

  • Maandelijkse interne events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest.

Requirements

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;

  • Je bent woonachtig in de Randstad;

  • Je beschikt over minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;

  • Je beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is, al zeg je het zelf, uitstekend;

  • Je bent nauwkeurig, denkt in oplossingen en weet welke prio's te stellen; 

  • Je bent een teamplayer, ambitieus ingesteld en positiviteit is je middle-name;

  • Je weet je weg wel te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel, Zoho en online (marketing) tools;


See you soon!