Business Development Representative

  • Business Development
  • Antwerpen, Belgium

Business Development Representative

Job description

We See you! Ben jij commercieel ingesteld en zie je het als een uitdaging om het eerste contact te leggen met mogelijke leads? Ben jij niet weg te slaan van de festivals en evenementen die België te bieden heeft? Zoek dan niet verder, want wij zijn op zoek naar een Business Development Representative!


Wij zijn See Tickets, de Europese marktleider in ticketing. Wij beschikken over een flinke dosis ervaring en bouwen met meer dan 450 collega’s, verdeeld over 9 verschillende landen aan onze missie. Met onze klanten bouwen wij aan de ultieme fan experience voor fans van muziek, sport, theater, cultuur en amusement.


Met ons schaalbare en flexibele ticketing platform ondersteunen wij wereldwijd meer dan duizend klanten van festivals tot eventlocaties, sportevenementen en monumenten. Zo verzorgen wij onder andere de ticketing voor de grootste merken en evenementen als Dour, Paradise City, Rampage, Reverze, Tomorrowland, Strong Viking en de Museumnacht Brussel.


Als Business Development Representative maak je deel uit van het Business Development Benelux team met 10 andere collega’s, waarvan in België met twee Business Development Managers en de Country Manager Belgium. In een reguliere week ben je bezig met het voeden van pipeline met nieuwe leads, binnen de clubs, festivals en nog veel meer. Deze vind je via verschillende kanalen, via deskresearch of wellicht je eigen netwerk. Deze lead informatie vul je aan of maak je up to date in ons CRM systeem. Zo zul je constant bezig zijn met het plannen van (online) koffie afspraken en gesprekken. Het takenpakket bestaat uit:


  • Het eerste contact leggen met verschillende leads;

  • Het managen van het volledige binnenkomende leadproces van België;

  • Meetings inplannen met verschillende soorten leads;

  • Het eerste aanspreekpunt voor nieuwe binnenkomende leads;

  • Het ondersteunen van de Business Development Managers bij het opstellen van contracten.

Requirements

  • Je beschikt over Bachelor werk- en denkniveau;

  • Je bent woonachtig in de buurt van Antwerpen of je vind pendelen niet erg;

  • Je beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is, al zeg je het zelf, uitstekend, Frans is een plus;

  • Je bent commercieel gedreven, communicatief sterk en pro-actief;

  • Je bent ondernemend en kunt nauwgezet en secuur werken;

  • Je hebt affiniteit met de evenementen branch en eerste werkervaring binnen een commerciele werkervaring is een plus;

  • Je weet je weg wel te vinden met software applicaties zoals G Suite, Excel, Zoho en online (marketing) tools;

  • Last but not least: Je bent een top pingponger.


Dit bieden wij jou

  • Een salaris dat past bij jouw werkervaring(en); aangevuld met extralegale voordelen;

  • Een toegewijd, veelzijdig en open team in een internationale organisatie;

  • Een laptop en GSM naar keuze, waar jij het liefst mee werkt;

  • All the essentials: verplaatsingsvergoeding, maaltijdcheques en eco-cheques

  • Met als klapper op de vuurpijl: 20 vakantiedagen en 12 ADV dagen;

  • Mooie doorgroeimogelijkheden en bijbehorende trainings en/of coachings sessies;

  • Een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;

  • Werken vanuit ons kantoor in hartje Antwerpen;

  • Maandelijkse interne events en minstens twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest;

  • De mogelijkheid om evenementen te bezoeken.


See you soon!